Thursday, May 20, 2010

Kereknye dia!

Hari ini sepatutnya boleh dikategorikan sebagai salah satu daripada hari yang baik untuk aku. Urusan harian berjalan seperit yang dirancang. Sehinggalah aku menerima sebuah email yang agak menyakitkan hati. Isi kandungan email tersebut berkaitan dengan kerja. Akan tetapi, cara orang yang menghantar email itu mengarang, membuatkan hati kecil ini (keciknyer hati hehe) secara tiba-tiba terbit rasa marah dan menyampah dengan pengirimnya (walau pon sebenarnya aku tak kenal pon orang tersebut).


Daripada cara si pengirim itu mengolah mesej yang hendak disampaikan, aku dapat agak bahawa dia merupakan seorang yang sombong atau berhidung tinggi (bukan bermaksud hidung mancung ye kawan-kawan). Terus, mood aku bertukar mendung seperti ribut yang sedang melanda Lembah Klang ini. (ecewah).. Ok, ok.. my point is, why do you have to write in such a manner until others feel irritated. Some people just have the gifts to do that without much effort. Which also resulted in me being all defensive and all, wrote back in the same irritating manner. Not good! She could politely email me the request and i will feel much better entertaining her. But since she have bad manners, i resolve to not entertain her request. Dah le nak pakai bilik orang..kurang sopan pulak tu! Haish.. geram.. geram.. geram tak abih lagi nih.

No comments:

Post a Comment